Adgangskontrol

Med adgangskontrol får I et godt overblik og en nem styring af, hvem der har adgang samt hvornår og til hvilke områder i virksomheden eller institutionen, boligforeningen. Sidste med eksempelvis styring af vaskeri betaling.
Med adgangskontrol kan du nemt og enkelt eksempelvis sikre, at det kun er IT-medarbejderne, der har adgang til serverrummet. Du kan også se, hvem der er gået ind i et givent rum på et givent tidspunkt. Det hele styres ved hjælp af adgangskontrol systemet. Adgangskontrol med kameraer er også en mulighed, eventuelt ved en port.

Bevar sikkerheden med adgangskontrol

Hver nøglebrik er individuel. Derfor kan sikkerheden bevares, hvis en brik forsvinder. Den forsvundne nøglebrik

 annulleres i systemet, og indenfor ét minut er sikkerheden i adgangskontrollen igen på plads. Dette styrer I helt selv via netværket og den medfølgende software.

I et traditionelt nøglebaseret system skulle alle nøgler og låse udskiftes, og en række administrative opgaver udføres i den forbindelse. Det er dyrt og tager lang tid, og imens er sikkerheden kompromitteret.
Med adgangskontrol vil I blot have en minimal udgift til en ny nøglebrik, som på få minutter kan aktiveres i systemet.

Vi kan udføre den komplette installation for jer, inkl. eventuelle magnet låse, med egen låsesmed. Adgangskontrol og tyverialarm kan naturligvis også leveres på en integreret platform.

Omega Security Service ApS • A. C. Illumsvej 11 • 8600 Silkeborg • Tlf. 8681 5561
www.omegasecurity.dk • Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

CVR: 21742236